Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007

Ένα τέλος, μια καινούργια αρχή

Και ναι, είμαι ακόμα εδώ. Όχι όμως με λιωμένο παγωτό που έλεγαν και τα αγαπητά ξύλινα σπαθιά κάποια χρόνια πριν. Με λιωμένο κουραμπιέ, ίσως…
Σήμερα είναι παραμονή πρωτοχρονιάς -φαντάζομαι είστε ενημερωμένοι- και γι’ αυτό τον λόγο αποφάσισα ότι πρέπει για μια φορά να γράψω κάτι που δεν θα σχολιάζει ούτε τον αγαθό πρωθυπουργό Ραφήνας και Πάσης Ελλάδος ούτε το μικρό πράσινο σπίτι στο λιβάδι της Χαριλάου Τρικούπη ούτε κανέναν..
Σήμερα είναι μέρα χαράς και ελπίδας.
Επιπλέον είναι η μέρα που όλοι βάζουμε κάποιους στόχους για την καινούργια χρονιά. Λοιπόν, θα αρχίσω εγώ με κάποιες ευχές και θέλω εσείς να συνεχίσετε.
Εύχομαι φέτος ….
1. να αγαπήσω και να αγαπηθώ (κλισέ?)
2. να περάσω όσο περισσότερα μαθήματα μπορώ
3.να πάω χειμερινές διακοπές για πρώτη φορά, ενώ οι άλλοι θα δουλεύουν
4. να καταπατούνται λιγότερο τα ανθρώπινα δικαιώματα στη χώρα μας
5. να γνωρίσω πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους
6. να κερδίσει ο Ολυμπιακός το πρωτάθλημα
7. να πάρω επιτέλους την απόφαση να διαγράψω το ηλίθιο myspace

Αυτά μου ήρθαν στο μυαλό. Απλά και καθημερινά

Χρόνια πολλά!!!!!!

19 σχόλια:

Dante είπε...

8. Να χαίρομαι λίγο παραπάνω μ' αυτό που βλέπω στον καθρέφτη...

Χρόνια πολλά και καλά boy. :-)

Feidias είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΟΛΛΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΖΩΗ ΣΟΥ!

Katerina ante portas είπε...

Χρόνια πολλά, καλή Χρονιά! Υγεία -Αγάπη -Καλοτυχία!
Ο,τι ευχήθηκες να πραγματοποιηθεί!

(ειδικά αυτό με τα μαθήματα!);)Ως ..e-μαμά μιλώ μου φαίνεται!

Unknown είπε...

Καλή χρονιά και απο δω!!!

όσον αφορα την πρώτη ευχή θα σε παρέπεμπα στις Βέβηλες Σκέψεις του Αλέξη Σεβαστάκη ....

έχει ακριβώς την ίδια φράση και καταλήγει :

"Πρέπει λοιπον πολλές φορές να εκτιμάμε τα κοινότοπα γιατί μας περιέχουν ..."

πολύ χαρηκα που άρχισα να βρίσκω και παιδιά στην ηλικία μου ....

είχα συνηθίσει να είμαι το μωρό του blogoχωριου ....!!!!

φιλάκια πολλά

_Κυβέλη_

ο δείμος του πολίτη είπε...

Σού εύχομαι να τα πάθεις όλα αυτά. Αλλά πάνω από όλα να έχεις έτοιμα τα ελατήρια της αμφισβήτησης και την πένα της κριτικής.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Mέρα χαράς και ελπίδας" σου εύχομαι να είναι και οι 365 ημερες του... ΚΑΙ αγάπης ΚΑΙ δημιουργίας!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

nkarakasis είπε...

Ευχές σου έστειλα από το δικό μου blog, αλλά να σου δώσω και άλλες από εδώ.
"Καλή χρονιά, και η πένα σου να είναι δυνατή όπως και η ψυχή σου".
Το γράψιμο έχει την δύναμη της αιχμαλωσίας του χρόνου και σου εύχομαι πάντα να είσαι αντάξιος και καλύτερος του χρόνου σου.

Κώστας είπε...

Καλή χρονιά! Εύχομαι πέρα των κλασικών (υγεία, ευτυχία κτλ), έκρηξη δημιουργικότητας!

revqueer είπε...

Εγώ σήμερα διέγραψα το προφίλ μου από myspace και νιώθω πολύ πολύ χαρούμενος γι' αυτό!

Happy 2008!

Κώστας είπε...

Πείτε μας και γιατί βρε παιδιά.

Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με myspace οπότε δεν ξέρω τι παίζει...

Unknown είπε...

εγώ θα είμαι η επομενη που θα το διαγραψει !!!

@ κωστα

μεγαλύτερη ανοησία δεν υπάρχει από το να ανοίξεις λογαριασμό ή καλυτερα να κάνεις προφίλ εκεί πέρα... Εκατομμύρια ανοητα και αργόσχολα ατομα που σε έχουν επιλέξει βασει της αισθητικής της φωτογραφίας σου, σε βομβαρδίζουν με μηνύματα και με προσκλήσεις "φιλίας".
Εγώ έκατσα και έγραψα μια ατελειωτη λιστα με τα ενδιαφέροντα μου ελπίζοντας να βρω την αδερφή ψυχή!! Μονο ηλιθιοι μισογδυτοι μου στειλαν μηνυματα που έψαχναν ταίρι για ζευγάρωμα (για να το πω κομψα!!!).... αυτά!

ελπίζω να σε κατατόπισα πλήρως σχετικα με το myspace και τα παρεμφερη του!

φιλιά

_Κυβέλη_

κυκλάμινο είπε...

Χρόνια Πολλά, Καλή χρονιά!
Όχι μόνο αυτά τα 7 αλλά και άλλα 1007 καλά να σου φέρει και να μας φέρει! (μια και είδα ότι υπάρχει και το "μας" μέσα)
Όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν κι ας λέω ότι είμαι Παναθηναικός!

Ανώνυμος είπε...

Μικρέ Δημοσιογράφε μας...σου εύχομαι ένα ευτυχισμένο 2008 δημιουργικό , γεμάτο χαρά...να αγαπήσεις και να αγαπηθείς
( καθόλου κλισέ !) αυτό θέλουμε κι έχουμε ανάγκη όλοι μας...!!!

IaTriDis είπε...

Καλή χρονιά, υγεία, ευτυχία και λαική κυριαρχία!!!

If...ιγένεια είπε...

Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ότι επιθυμείς να το πάθεις!

non journalist* είπε...

@ dante, sou to euxomai olopsuxa (xixi)

@feidia 8a kanw oti borw, thanks !!

@ katerina ante portas, se euxaristw poli blogomama mou!!

@Kybeli : exeis apoluto dikio. Nomizw oti prepei na kanoume ena club twn nearwn bloggers, ti les ???

@ o deimos tou politi: Se euxaristw, sunexise ta tous ta xwneis

@Furdin Mugdin: Thanks a lot!! Pws einai glarenies aggalies? Poli 8a i8ela na ma8w..

@ nKarakasi: Oi euxes einai euprosdektes kai oso perissoteres toso kalutera!!

@Kwsta: se euxarsitw gia tis euxes s kai elpizw na se dw suntoma sti 8essaloniki..

@Revqeer: Egw pote 8a ta kataferw???

@Katerina: einai kai alla, apla perasan apo logokrisia…..

@Trelofantasmeni mou, thanks kai na ksereis to douleuw,,

@Iatridi, amin !

@If.igeneia mou, se euxaristw poli!! Kai esu, twra pou ekdidesai sou euxomai na ksepouliseis !! xaxa

roadartist είπε...

Καλή πολύ καλή χρονιά! :0)

mahler76 είπε...

tha borousa na simfoniso se ola OHI omos na xanaparei o Olympiakos to protathlima

faraona είπε...

Ευχαριστω που μ εβαλες στο σπιτι σου.Δεν κλαιω πια!!!Να μου προσεχεις την Ελιζα ,της εχω πολυ αδυναμια.Σε καλημεριζω.