Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

Hey Toto! I think we're not in Kansas anymore...

Τις τελευταίες δυο μέρες με έχει πιάσει μια τρομερή απάθεια. Ο κόσμος γύρω μου καίγεται και εγώ χαζεύω τα ταβάνια. Και τα πατώματα επίσης. Και τα νύχια μου. Και ότι άλλο ηλίθιο, σαχλό και άνευ σημασίας κάτσει στο δρόμο μου.

Παίζω με τις ώρες με το κυλιόμενο μενού του κινητού μου. Κατεβάζω εικονίτσες, μουσικούλες και βιντεάκια, κατά προτίμησιν παντελώς άχρηστα. Κλικ. Κάνω antivirus κάθε τρεις και λίγο στον κομπιούτορα, αναβαθμίζω τα αναβαθμισμένα, μου κολλάνε μες στην αγρύπνια μου, μες στα μαύρα κι άραχλα μεσάνυχτα κάτι τρελές εμμονές: Ποιες είναι οι δέκα καλύτερες ταινίες όλων των εποχών;
Πληκτρολογώ: «the best 10 movies of all ages»
Και μετά κλίκ. Στο νούμερο ένα βρίσκεται ο Πολίτης Κέιν. Τι κρίμα, δε το έχω δει.. Στο δύο το Όσα παίρνει ο άνεμος. Α! τι ωραία ταινία! Αυτή την έχω δει. Αύριο ξημερώνει μια νέα μέρα. Το λέω συχνά στον εαυτό μου. Στο τρία ο Μάγος του Όζ. «Hey Toto! I think we’re not in Kansas anymore...»

Εγώ πάντως στη θέση της Ντόροθι θα την πλάκωνα στο ξύλο τη νεράιδα αν ήξερα πως για να γυρίσω σπίτι δεν χρειαζόταν να περάσω ολόκληρη τη
διαδικασία με τις μάγισσες αλλά μόνο να χτυπήσω τα γοβάκια δυο φορές! Έλεος δηλαδή. Τουλάχιστον η Ντόροθι δεν έχει στο μυαλό της Ασφαλιστικό, επιδόματα, επικουρικά, πλειστηριασμούς και υπερχρεωμένες πιστωτικές...
Βγαίνω από την ιστοσελίδα γιατί αχός βαρύς ακούγεται, βαριά κουλτούρα πέφτει!
Κάνω ένα σουλάτσο σε πιο λάιτ ιστοσελίδες... Κλικ. Πανάκριβες γόβες και η τσαντούλα που κρατούσε η Γκρέις Κέλι η μακαρίτισσα. Αυτή που κοστίζει όσο ένας ετήσιος μισθός, δυο επιδόματα και το μισό του επικουρικού ταμείου... Και που, μεταξύ μας, αν έκανε 50 ευρώ ούτε που θα της έριχνες δεύτερη ματιά.
Χαζεύω μια Πόρσε Καρέρα. Πω πω χλιδή.
Α! Να και μια Hammer. Αυτή για να την παρκάρω στη γειτονιά θα έπρεπε να αγοράσω το απέναντι οικοδομικό τετράγωνο. Προσπαθώντας να αποφύγω τα λαϊκίστικα: Ένα τέτοιο μπουκαλάκι νερό σώζει ένα παιδί που πεθαίνει, μπλα, μπλα, μπλα...
Δεν βαριέσαι... Τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του... Αν δεν πεθάνουν και μερικοί, πώς θα επιβιώσουν οι υπόλοιποι;Αυτή δεν είναι άλλωστε και η φιλοσοφία της εποχής μας? Εδώ προσπαθώ να μπλοκάρω μέσα μου τι θα γίνει με το Ασφαλιστικό που είναι δίπλα πόρτα! Σιγά τώρα με τις αναγωγές του ποδαριού σε ηπείρους που πεθαίνουν, σε πλανήτες που υπερθερμαίνονται και πάγους που λειώνουν... Κλικ, κλικ, κλικ!

ΥΓ. Εναλλακτικός τίτλος no1 : Το ποστ της βαρεμάρας.
no2: Το ποστ της αντιγραφής.

αρχικό κείμενο: Έλενα Ακρίτα
για την προσαρμογή : petit journaliste

13 σχόλια:

faraona είπε...

"Δεν βαριέσαι... Τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του... Αν δεν πεθάνουν και μερικοί, πώς θα επιβιώσουν οι υπόλοιποι;"


Ντρεπομαι...και μη μου πεις οτι εκανες πλακα γιατι δεν θα με πεισεις.

Σ αυτο το "ντρεπομαι"βεβαια ξερω ενα μερος του μυαλου σου και κατα συνεπεια και της γλωσσας σου τι θα απαντησει και μαλιστα και τις λεξεις που θα χρησιμοποιησει.
Μη σε ξανακουσω ομως να μιλας εναντιον των δεξιων αλλη φορα....
Αντε γιατι θυμωσα.



Φυσικα σεβομαι την απολυτη ειλικρινεια σου στην εκφραση,αλλα
αποστασιοποιουμαι σεβομενη...

non journalist* είπε...

Τι σε σοκάρει τόσο πολύ? Πρώτη φορά ακούς κάτι τέτοιο? Η μήπως πρώτη φορά το ακούς έξω από τα κεφάλια και τις σκέψεις του κόσμου? Μήπως η δήθεν θλίψη και η δήθεν στενοχώρια για τους πολίτες του τρίτου κόσμου είναι εντελώς προσποιητή και επίπλαστη? Αν όχι γιατί εξακολουθούμε να ζούμε κατά τέτοιο τρόπο χωρίς να τους βοηθάμε? Η τουλάχιστον χωρίς να τους βλάπτουμε.
Η φράση μου «Δεν βαριέσαι... Τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του... Αν δεν πεθάνουν και μερικοί, πώς θα επιβιώσουν οι υπόλοιποι» είναι ακριβώς μα ακριβώς η φιλοσοφία του φιλελεύθερου περιβάλλοντος κ της φιλελεύθερης κοινωνίας στην οποία ζούμε. Μήπως να λέω αχ τους κακόμοιρους και μετά να πηγαίνω για καφέ στο Da Capo? Με γεμίζει χαρά που αυτή η φράση προκαλεί εντυπώσεις γιατί θα μας δώσει την ευκαιρία για μια μεγάλη συζήτηση όπου ίσως και να φανεί ποιος πραγματικά νοιάζεται για τους άλλους…

Είδωλο είπε...

Εμ αυτο δεν ειναι βαρεμαρα, αυτο ειναι κοινωνικος προβληματισμος και μια αποτυχημενη προσπαθεια να ξεχαστεις οτι ζεις σε ετουτο το μπουρδελο

Soula είπε...

Εγώ αυτό που μπορώ να πω είναι οτι σε καταλαβαίνω (σε διάφορα επίπεδα).
Διαβάζω το σχόλιο απο πάνω μου και σκέφτομαι οτι τείνουμε να τα βλέπουμε όλα μαύρα.Είναι όντως έτσι όμως;;

Equilibrium είπε...

φαντάσου δηλ. να μη βαριόσουν!

φιλί.

Ανώνυμος είπε...

συγγνωμη κιολας,σου εχει περασει απο το μθαλο οτι το συγκεκριμενο post ειναι μια μινι αντιγραφη του κειμενου της ελενας ακριτα απο τα νεα σαββατοκυριακο???

non journalist* είπε...

¨Έχεις απόλυτο δίκιο, το παρόν ποστ είναι σχεδόν αυτούσιο το άρθρο της Έλενας Ακρίτα απο τα Νέα του Σαββάτου προσαρμοσμένο ελαφρώς και έχοντας αφαιρέσει μερικά που τα θεώρησα δευτερεύοντα. Ήθελα να δω την αντίδραση του κόσμου στο "τι είναι ο κάβουρας, τί είναι το ζουμί του ,,,, και η συνέχεια" Αλλά μου χάλασες το πείραμα. Τώρα πρέπει να το αποκαλύψω. Το πείραμα αυτό έχει ως σκοπό να φανεί η αντίδραση που θα είχε κάποιος αν αυτά τα έλεγα εγώ, ο ανώνυμος, ο χ, ψ, ω και πως κάποιος θα αντιδρούσε αν αυτά τα έλεγε ένα δημόσιο πρόσωπο με κύρος, όπως η κ. Έλενα Ακρίτα. Παρατήρησα ότι το κείμενο θα μπορούσε να είναι παρεξηγήσιμο από κάποιους και οι αντιδράσεις φάνηκαν ήδη από το πρώτο σχόλιο. Εγώ βέβαια κατάλαβα πλήρως το πνεύμα των λεγομένων πράγμα όμως που δεν έκαναν όλοι. Αλλά δυστυχώς η αντιπαράθεση δεν θα συνεχιστεί..
Δεν πειράζει. Θα κάνω και στο μέλλον κάτι αντίστοιχο για να δω εντυπώσεις. Μπράβο όμως που το παρατήρησες πρώτος!

Mirela είπε...

Eγώ πάντως δεν έδωσα βάση στη σοκαρίστική ατάκα με τον κάβουρα, αλλά στην αναφορά στον Μαγο του Οζ!

Αγαπάμε Judy Garland!!!!

(πόσο ξεκάρφωτη ειμαι?!)

non journalist* είπε...

ΑΑΑ!! Αυτο ειναι δικό μου.. αχαχαχα

revqueer είπε...

Κάνουμε και πειράματα τώρα ε;
;-)

faraona είπε...

Ποιος σου ειπε βρε Πανο οτι δεν θα αντιδρουσα ετσι αν ηξερα οτι ειναι της Ακριτα δηλαδη?
Δεν ξερω ποσο εχεις αλλαξει το κειμενο κι ουτε μ ενδιαφερει να το βρω αυτουσιο γιατι αρνουμαι να διαβασω οποιαδηποτε εφημεριδα οπως και να δω τηλεοραση.Νασαι βεβαιος ομως οτι αν κατα λαθος επεφτε στα χερια μου κι ειχε αυτο το υφος ,οτι θα ακουγε πολυ χειροτερα.
Πιθανοτατα βεβαια αν ειναι κομμενες ολοκληρες προτασεις και το υφος αλλαζει και το νοημα τροποποιηται.Οποτε τι νοημα ειχε ολο αυτο ουτε που καταλαβαινω...


Καλον Απριλη

non journalist* είπε...

Κανείς δεν μου είπε τίποτα. Ήθελα να δω την αντίδραση των αναγνωστών σε κάτι τέτοιο. Την συγκεκριμένη παράγραφο δεν την πείραξα γιατί αλλιώς δεν θα είχε κανένα νόημα.

criticalthinking είπε...

H ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Οι BLOGGERS του WWW.SECONDGENERATIONO7.BLOGSPOT.COM
και η καμπάνια
«ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ»
διοργανώνουν Πάρτι-Συναυλία με ήχους
funky, soul,
hip-hop, drum’ n’ bass
την Πέμπτη 10 Απριλίου και ώρα 10μμ
στο BAR ΟΣΤΡΙΑ (Θεμιστοκλέους 65, Εξάρχεια)
Συμμετέχει ο Mc Yinka
Και οι DJs :
ESPEEKAY
TEXTURE
JEROME A.K.A THE SOURCE
MELIC

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!

Τιμή εισόδου με ποτό: 8 ευρώ
(τα έσοδα θα διατεθούν για τους σκοπούς της καμπάνιας και του SecondGeneration07)