Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Ceci n' est pas une pipe

Έφτασε και σε μένα αυτο το blogo-παιχνίδι ως μάνα εξ' ουρανού, καθώς δεν σας κρύβω πως βαριέμαι τα μάλλα να σχολιάζω τις πολιτικές εξελίξεις. Γι αυτόν τον λόγο άλλωστε έχω καιρό να κάνω ποστ παρόλο που η εξεταστική έχει τελειώσει εδώ και μια εβδομάδα.

Συνεχίζω χωρίς να χρονοτριβώ λέγοντας πως το βιβλίο που έχω δίπλα μου είναι η μη-κοινονιολογία του Γιώργου Βέλτσου , του γνωστού καθηγητή του Παντείου, το οποίο το διάβαζα για την εξεταστική. Μιας και δεν βρίσκω το εξώφυλλο του βιβλίου, σας παραθέτω μια εικόνα που περιλαμβάνεται και είναι του Magritte με την υποσημείωση του Foucault "Αυτό δεν είναι μια πίπα"..


"....." αλλά καί στο ίδιο τό κοινωνικό πού είναι κυρίως σύγκρουση καί ασυμμετρία λόγων. Κι αυτή η σχέση της κοινωνιολογίας προς το κοινωνικό διαμορφώνεται ήδη στον τόπο απ΄οπου εξαγγέλεται ο "....."





Καλώ την Ελίζα (Alma libre), τον Νίκο (..Δεν έχεις τίποτα..), τη Faraona, τον Anisixo και τον Πρεσβη να συνεχίσουν το πάιγνιο..

και οι κανόνες:

1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή

2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)

3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση

4. αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και

5. βρίσκουμε άλλους πέντε ατυχείς να τους πασάρουμε το παιχνίδι...


10 σχόλια:

faraona είπε...

Αγαπητε μου Πανο
η προσκληση σου με τιμα αλλα οπως ειπα και στην Ελιζα ,επαιξα το παιγνιδι ηδη με τρεις αλλους φιλους.
Ομως θα σου αφησω εδω ενα αποσπασμα απο ενα βιβλιο που μου αρεσε πολυ :


''Φεύγοντας, οι φίλοι μου έσφιγγαν συνωμοτικά το χέρι, πώς αντέχεις, βρε θηρίο, την τρελή και δεν απαντούσα ποτέ, ε, έβαλα κι εγώ το χεράκι μου, αλλά έκλεινα συγκαταβατικά τα μάτια και τους ευχαριστούσα για την κατανόηση. Επί χρόνια άγνωστοι έμποροι με χαιρετούσαν με σεβασμό, μου έδιναν συγχαρητήρια όταν μάθαιναν πως χώρισα. Κάποιος που ήξερε περισσότερα κουλτουριάρικα, μου είπε, πρέπει να ζείτε τα μαρτύρια που τράβηξε ο καημένος ο Μοράβια με την πρώτη τρελή του σύζυγο, ενώ, σε λογοτεχνικά αντίστοιχα, φρόντιζα να διαδίδω ότι βιώνω το μαρτύριο του ανδρός στο μυθιστόρημα Τζέιν Έιρ:είχα μια τρελή κλειδωμένη στο υπόγειο και περίμενα να καεί. Το σχήμα βόλευε διότι έτσι εξηγούσα που κυνηγούσα μονίμως λεπτές υπάρξεις για το ρόλο της Τζέιν.''
EΙΝΑΙ:η ''Δεξια Ερωμενη''του Π.Θεοδωριδη

revqueer είπε...

Διαβαστερέ μου εσύ!! Πώς πήγε η εξεταστική σου?

non journalist* είπε...

@ Faraona: para poli oraio!!

@ revqueer: an ti dw 8a ti rwtisw kai 8a sou pw..

Πρέσβης είπε...

Πάνο, προέκυψε πρόβλημα! Η σελίδα 123 του κοντινότερου βιβλίου είναι κενή! Αλλάζει κεφάλαιο βλέπεις! Τι κάνω;

non journalist* είπε...

Allakse vivlio.. to epomeno kontinotero

nkarakasis είπε...

Πολύ χαίρομαι που δεν σχολιάζεις την επικαιρότητα, γιατί βαριέμαι απίστευτα να σχολιάζω τα ίδια με τους άλλους, αν και το blog σου το επισκέπτομαι συχνά γιατί πιστεύω στην γραφή σου.

Όσο για το παιχνίδι που "παίζετε" αυτήν την στιγμή σε πολλά Blogs θα πρότεινα να αλλάξει και να γράψει ο καθένας τι βιβλία διαβάζει αυτόν τον καιρό όπως και μια κριτική για αυτά. Αυτό θα ήταν πιο χρήσιμο, παρά να διαβάζει κανείς στην σελίδα 123 κάποιες ακαταλαβίστικές παραγράφους.

Η πένα σου να είναι πάντα δυνατή όπως τώρα.

cobden είπε...

Βέλτσος,ε???Η ελληνική εκδοχή του Ντεριντά....(μπλιαχ)Τί αναγκαζόμαστε να διαβάζουμε στα ελληνικα πανεπιστημία!
Καλά αποτελέσματα με την εξεταστική σου :)

george είπε...

ena arthro... http://georgegiannopoulos.blogspot.com/2008/03/blog-post.html

miss little sunshine είπε...

Aγαπητέ συνάδελφε,

είμαι και εγώ απόφοιτη του συγκεκριμένου τμήματος, τώρα κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Και μιας και έφερε η κουβέντα το Βέλτσο, ήθελα να ειπώ κάτι :)Ο Βέλτσος λέει φούμαρα! Το παίζει Ο ακαδημαικός αλλά δεν είναι τίποτα άλλο από φύκια. Μας έλεγε κάτι θεωρίες τάχα δικές του και έρχομαι εδώ στην Αγγλία και ανακαλύπτω ότι ο,τι μας έλεγε τόσα χρόνια δεν ήταν παρά copy paste αληθινών φιλοσόφων. Κρίμα που δε ζει ο Αντόρνο να του απαγορεύσει το κλέψιμο των ιδεών του. Γι αυτό, μη σας παραμυθιάζει με δήθεν τρέλλα και τάχα μου εξώ απο το σύστημα, ο Βέλτσος είναι το ΣΥΣΤΗΜΑ. Αυτά τα ολίγα και αν θες κανένα τιπ για τη σχολή στο μέλλον, εδώ είμαι να μου πεις. Φιλιά!

non journalist* είπε...

Μη μου τον Βέλτσο τάραττε!
Αγαπητή πρώην συμφοιτήτρια. Με θλίβουν πολύ τα λόγια σου για το Γιώργο Βέλτσο. Μπορώ μεν να συμφωνήσω ότι οι θεωρίες που αναπτύσσει είναι πάνω στα λεγόμενα άλλον Γάλλων στοχαστών Derrida, Lyotard, Foucault, Adorno και λοιπών αλλά σε εμάς τουλάχιστον σε εμάς ποτέ δεν είπε ότι είναι δικές του θεωρίες. Κατά τη δική μου άποψη είναι ότι καλύτερο μπορεί να παρουσιάσει το ελληνικό πανεπιστήμιο.