Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2007

H εκδίκηση ενός χαμένου αυγούστου...

Ναι, το ομολογώ δημόσια και με περισσό θράσος. Αυτές οι εκλογές με κούρασαν παρά πολύ…
Και να πεις ότι έκανα και τίποτα ιδιαίτερο, πάει στο καλό. Αλλά εγώ το μόνο που έκανα και κάνω είναι να τεμπελιάζω (ένεκα της αναμονής για την αρχή του πρώτου μου εξαμήνου ως φοιτητής) στο κρεβάτι βλέποντας, ειδήσεις και τις αμέτρητες ενημερωτικό-εκλογικές εκπομπές, που κατακλύζουν την ελληνική τι-βι.
Όταν άρχισε το πανηγύρι, εννοώ όταν ο αγαθός πρωθυπουργός ημών, επικαλέστηκε εθνικό θέμα (lol)και πήγαμε σε εκλογές, ήμουν ο πρώτος που ενδιαφέρθηκε για αυτό το θέμα, όταν την ίδια στιγμή οι φίλοι μου,λιάζονταν σαν τις σαύρες στην παραλία της Καλαμάτας.
Ένα μήνα [σχεδόν] μετά, έχω αρχίσει και κουράζομαι από τις ατέλειωτες συζητήσεις περί εκλογών, αυτοδυναμίας, εκλογικού αποτελέσματος και προγράμματος. Αισθάνομαι ότι κανείς δεν καταλήγει πουθενά, και τίποτα το θετικό δεν βγαίνει από όλο αυτό το σκηνικό, εκτός από την αλλαγή κυβέρνησης (δεν αντέχω να βλέπω την μούρη του Πολύδωρα και του Αλογοσκούφη) αν αυτό συμβεί, που δεν το βλέπω μεταξύ μας.
Συγνώμη αγαπητό πολιτικό σύστημα, νομίζω ότι θα απέχω από την εκλογική επικαιρότητα μέχρι την Δευτέρα τουλάχιστον . Αν ξαναγράψω μέχρι τότε στο blog, δίνω το δικαίωμα σε όποιον θέλει να με χαστουκίσει…
Γαμώτο, έχασα τον Αύγουστο μου βλέποντας Τρέμη…!!!.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to xeis,to xeis se paradexomai.einai mesa sou to epaggelma.san na diavaza lifo htan.nai exeis dikaio.ki emena me kourasan.de mporouse dld na perimenei ena mhna na xamplexoume me tis sxoles?alla bebaia me tis malakies pou ekane teleutaia tremei h kareklitsa tou tou gioubarlakou...xxx

maria

Ανώνυμος είπε...

Είμαι 18 χρονών και εδώ και 18 χρόνια δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τις εκλογές, μέχρι που φέτος σκεφτόμουν σοβαρά το ενδεχόμενο να μην ψηφίσω καν... Μερικοί μου λένε πως είμαι ανώριμη που δεν με ενδιαφέρουν οι εκλογές και νομίζουν οτι αδιαφορώντας για αυτές, αδιαφορώ και για το μέλλον της χώρας... Δεν είναι έτσι όμως, απλά πιστεύω πως κανένας από του κατά καιρούς υποψήφιους(δε μιλάω μόνο για φέτος) δεν είναι ικανός να προχωρήσει τη χώρα μας μπροστά και γι' αυτό το λόγο βαριέμαι να ασχολούμαι μαζί τους... Τελικά αποφάσισα να ψηφίσω ένα άτομο(που ακόμα και ο ίδιος ξέρει πως δεν θα βγει)όχι κρίνοντας από το κόμμα στο οποίο ανήκει αλλά κρίνοντας από την ψυχή του, την ανθρωπιά του και τη στάση του στον πολιτικό κόσμο...Παρ' όλο που ανήκει σε μικρό κόμμα, ακόμα και από τη θέση της μειονότητας στην οποία βρίσκεται, πάντα κάνει τις προσπάθειές του για μια καλύτερη κοινωνία... Καταλήγω λοιπόν στο γεγονός ότι εγώ(που όπως προανέφερα)δεν ασχολούμαι με την πολιτική, έχω κουραστεί πολύ και πάντα κουράζομαι στις προεκλογικές περιόδους άρα θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό, ένας άνθρωπός που ασχολείται με αυτές να κουράζεται ακόμα περισστόερο και θα έρθω να συμφωνήσω οτι ευτυχώς ή δυστυχώς(δε μου κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη) η κυβέρνηση δεν το βλέπω να αλλάζει για φέτος, όποιος θέλει ας ελπίζει στην επόμενη τετραετία...

Ανώνυμος είπε...

"Αισθάνομαι ότι κανείς δεν καταλήγει πουθενά, και τίποτα το θετικό δεν βγαίνει από όλο αυτό το σκηνικό"...

Είναι απογοητευτικό ένας τόσο νέος άνθρωπος να είναι τόσο απαισιόδοξος!
Και πόσο μάλλον όταν δεν ευθύνεται ο ίδιος αλλά το σύστημα...

Πάντως θα σου ευχηθώ να συνεχίσεις να γράφεις και να βρεις τη χαμένη αισιοδοξία σου! Ευτυχώς οι γενιές αλλάζουν και η τάση για αλλαγή έχει γίνει ανάγκη!

Καλή σου μέρα!
Ελπίζω με τον καιρό να αποκτήσεις τη χαμένη αισιοδοξία σου!

Φιλικά,
Βίκυ.

ΥΓ(Απ όσο κατάλαβα είσαι από Μάνη! Αυτό μας κάνει συντοπίτες! :))

Ανώνυμος είπε...

"Αισθάνομαι ότι κανείς δεν καταλήγει πουθενά, και τίποτα το θετικό δεν βγαίνει από όλο αυτό το σκηνικό"...

Είναι απογοητευτικό ένας τόσο νέος άνθρωπος να είναι τόσο απαισιόδοξος!
Και πόσο μάλλον όταν δεν ευθύνεται ο ίδιος αλλά το σύστημα...

Πάντως θα σου ευχηθώ να συνεχίσεις να γράφεις και να βρεις τη χαμένη αισιοδοξία σου! Ευτυχώς οι γενιές αλλάζουν και η τάση για αλλαγή έχει γίνει ανάγκη!

Καλή σου μέρα!
Ελπίζω με τον καιρό να αποκτήσεις τη χαμένη αισιοδοξία σου!

Φιλικά,
Βίκυ.
(vnikaki.blogspot.com)

ΥΓ(Απ όσο κατάλαβα είσαι από Μάνη! Αυτό μας κάνει συντοπίτες! :))

non journalist* είπε...

Αγαπητή Βίκυ, όχι δεν είμαι απογοητευμένος από το πολιτικό σύστημα.. Απλά περίμενα πολλά από αυτές τις εκλογές. Στο μυαλό μου είχα φτιάξει μια ιδεατή επανάσταση, η οποία ποτέ δεν επιτεύχθηκε. Ελπίζω σε ένα καλύτερο μέλλον, και αγωνίζομαι γι’ αυτό.. Μακάρι στο μέλλον τα πράγματα να είναι καλύτερα. Εγώ όμως θα συνεχίζω να τους στηλιτεύω με την ηλεκτρονική μου πένα , μέχρι η ζωή να ξαναφέρει τον άνθρωπο στο επίκεντρο…
ΥΓ: Όχι δεν είμαι Μανιάτης, είμαι ένα περήφανος καλαματιανός

Ανώνυμος είπε...

Όλοι χάσαμε χρόνο τον Αύγουστο, βλέπωντας Τρέμη και τους λοιπούς δημοσιογράφοι οι οποίοι κατά καιρούς γίνονται καπετάνιοι, εκλογολόγοι, αρχηγοί πυροσβεστικού σώματος και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς γιατί τα ξέρουν ΟΛΑ και έχουν άποψη για ΟΛΑ. Οι εκλογές μας κουράζουν όλους γιατί οι πολιτικοί μας αρέσκονται στο να εμφανίζονται στα παράθυρα και να τσακώνονται φωνάζοντας μεταξύ τους. Αυτό έχουν μάθει να κάνουν αντί να δουλεύουν δημιουργικά για να πάει μπροστά αυτός ο τόπος. Αλίμονο σε εμάς που τους παρακολουθούμε και τους ψηφίζουμε.